Nabór na stanowisko starszego inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia
K O M E N D A N T P O W I A T O W Y P O L I C J I
W Z G O R Z E L C U
p o s z u k u j e k a n d y d a t a n a s t a n o w i s k o
starszego inspektora
Zespołu Kadr i Szkolenia
Liczba lub wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Zgorzelec
Adres urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
59-900 Zgorzelec, ul. Bohaterów II Armii WP 12 G
WARUNKI PRACY:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
-
praca wymaga szczególnej koncentracji,
-
praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku (brak wind i podjazdów),
-
praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne
-
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu,
-
obsługa sprzętu teleinformatycznego oraz urządzeń biurowych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:
-
prowadzenie spraw pracowniczych wynikających ze stosunku pracy oraz służby,
-
prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich oraz urlopów kadry kierowniczej, pracowników cywilnych oraz funkcjonariuszy zajmujących samodzielne stanowiska,
-
współuczestniczenie w realizacji zadań związanych z naborem kandydatów do pracy i służby w Policji,
-
współuczestniczenie przy opracowywaniu meldunków o stanie dyscypliny oraz comiesięcznych meldunków o stanie kadr,
-
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach osobowych pracowników cywilnych
-
sporządzanie meldunków statystycznych, analiz i sprawozdań.
WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM
Wymagania niezbędne:
-
minimum 3 lata doświadczenia w pracy w administracji państwowej
-
znajomość przepisów prawa pracy, Ustawy o Policji, Ustawy o Służbie Cywilnej i Kodeksu Postepowania Administracyjnego oraz Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego,
-
biegła umiejętność obsługi komputera,
-
znajomość technik pracy biurowej, w tym obsługa urządzeń biurowych,
-
uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn).
Wykształcenie: minimum średnie
Pozostałe wymagania niezbędne:
- samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność realizacji zadań pod presją czasu,
- umiejętności oceniania i analizowania,
- kultura osobista.
Wymagania pożądane:
- 1 rok doświadczenia zawodowego w komórce kadrowej
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne lub przestępstwo umyślne skarbowe,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty należy przesłać do 30 maja 2016 roku na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12 G
59-900 Zgorzelec
,,z dopiskiem na kopercie - dotyczy naboru na stanowisko starszego inspektora
Zespołu Kadr i Szkolenia ”
Inne informacje:
Proponowane wynagrodzenie: 2.308 zł. brutto + dodatek za staż pracy.
Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych dokumentów lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty nie zakwalifikowane nie będą odsyłane, zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KPP w Zgorzelcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W ZGORZELCU
mł. insp. Leszek ZAGÓRSKI