Ogłoszenia o wolnych stanowiskach

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W ZGORZELCU

OGŁOSZENIE Nr 1

KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W ZGORZELCU

z dnia 26 listopada 2014 roku

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko

Komendanta Komisariatu Policji w Bogatyni Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu

 

§ 1

 

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Bogatyni Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu, ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

 

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze Policji spełniający poniższe kryteria:

1) w zakresie wymagań formalnych - spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857, z późn. zm.);

2) w zakresie wymagań pożądanych:

  1. mający co najmniej 8 - letni staż służby w Policji,

  2. mający co najmniej 5 - letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,

  3. mający co najmniej 2 – letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem, albo mający co najmniej 2 – letnie doświadczenie w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji,

  4. posiadający poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „poufne”.

3) w zakresie wymagań dodatkowych:

  1. posiadający wykształcenie wyższe z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursu z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, lub

  2. posiadający wykształcenie wyższe z zakresu prawa, ekonomii lub administracji.

 

§ 2

Oferty kandydatów winny zawierać:

  1. CV i list motywacyjny;

  2. kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);

  3. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

  4. koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne (pisemna koncepcja pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat powinna zostać opracowana ściśle dla stanowiska objętego postępowaniem kwalifikacyjnym, w oparciu o obowiązujące akty prawne, w tym regulamin jednostki organizacyjnej Policji oraz szczegółowy zakres zadań komórki. Koncepcja pracy na stanowisku nie powinna przekraczać 10 stron lub 6 stron – w przypadku stanowisk zastępcy kierownika jednostki/komórki organizacyjnej Policji, powinna być napisana czcionką Arial lub Times New Roman 12, interlinia 1,5, marginesy standardowe - 2,5 cm);

  5. oświadczenie kandydata – pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej;

  6. oświadczenie kandydata o pozostawaniu/nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym z funkcjonariuszy lub pracowników Policji, będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat;

  7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

  8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

  9. kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu).

 

§ 3

 

Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy):

  1. kierowanie pracą Komisariatu, zapewnianie sprawnego funkcjonowania i właściwej realizacji zadań wynikających z regulaminu jednostki, w szczególności pionu kryminalnego oraz pionu wspomagającego;

  2. nadzorowanie i koordynowanie prac komórek organizacyjnych Komisariatu, ze szczególnym uwzględnieniem Referatu Kryminalnego oraz Zespołu Wspomagającego;

  3. organizowanie i nadzorowanie działań zmierzających do poprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego, ograniczenia przestępczości oraz wzrostu poczucia bezpieczeństwa obywateli;

  4. współpraca z władzami samorządowymi miasta i gminy Bogatynia, a także z organami wymiaru sprawiedliwości oraz innymi podmiotami zewnętrznymi, na rzecz zapewnienia porządku na podległym terenie;

  5. sporządzanie corocznej oceny stanu bezpieczeństwa i porządku na terenie działania Komisariatu;

  6. nadzorowanie terminowości sporządzanych sprawozdań w zakresie pracy dochodzeniowej i czynności operacyjno – rozpoznawczych;

  7. nadzorowanie prawidłowości prowadzonych postępowań przygotowawczych i sprawdzających;

  8. nadzorowanie prawidłowości postępowania z dowodami rzeczowymi i depozytami, w zakresie postępowań przygotowawczych prowadzonych przez Komisariat.

 

§ 4

 

Oferty, z podaniem na kopercie adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie ogólnym Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu (ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12 G – pokój 235) lub pocztą (decyduje data nadania przesyłki) w terminie do dnia 11 grudnia 2014 roku, z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Bogatyni Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu”, z dopiskiem „w sekretariacie nie otwierać”.

 

§ 5

 

Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu: nr tel. sieć resortowa – 87 32 306, nr tel. sieć publiczna – (075) 64 94 306 lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze „Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji”, w dokumencie „Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji - z dnia 1 sierpnia 2014 r.”

§ 6

 

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 31 grudnia 2014 roku.

 

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI

W ZGORZELCU

mł. insp. Leszek ZAGÓRSKI

Metryczka

Data publikacji : 26.11.2014
Data modyfikacji : 17.09.2015
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Antoni Owsiak
Osoba udostępniająca informację:
Antoni Owsiak KPP Zgorzelec
Osoba modyfikująca informację:
Antoni Owsiak
do góry