OGŁOSZENIE KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W ZGORZELCU
OGŁOSZENIE Nr 1
KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W ZGORZELCU
z dnia 26 listopada 2014 roku
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Komendanta Komisariatu Policji w Bogatyni Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu
§ 1
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Bogatyni Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu, ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze Policji spełniający poniższe kryteria:
1) w zakresie wymagań formalnych - spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857, z późn. zm.);
2) w zakresie wymagań pożądanych:
-
mający co najmniej 8 - letni staż służby w Policji,
-
mający co najmniej 5 - letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,
-
mający co najmniej 2 – letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem, albo mający co najmniej 2 – letnie doświadczenie w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji,
-
posiadający poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „poufne”.
3) w zakresie wymagań dodatkowych:
-
posiadający wykształcenie wyższe z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursu z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, lub
-
posiadający wykształcenie wyższe z zakresu prawa, ekonomii lub administracji.
§ 2
Oferty kandydatów winny zawierać:
-
CV i list motywacyjny;
-
kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
-
potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
-
koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne (pisemna koncepcja pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat powinna zostać opracowana ściśle dla stanowiska objętego postępowaniem kwalifikacyjnym, w oparciu o obowiązujące akty prawne, w tym regulamin jednostki organizacyjnej Policji oraz szczegółowy zakres zadań komórki. Koncepcja pracy na stanowisku nie powinna przekraczać 10 stron lub 6 stron – w przypadku stanowisk zastępcy kierownika jednostki/komórki organizacyjnej Policji, powinna być napisana czcionką Arial lub Times New Roman 12, interlinia 1,5, marginesy standardowe - 2,5 cm);
-
oświadczenie kandydata – pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej;
-
oświadczenie kandydata o pozostawaniu/nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym z funkcjonariuszy lub pracowników Policji, będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat;
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
-
kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
-
kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu).
§ 3
Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy):
-
kierowanie pracą Komisariatu, zapewnianie sprawnego funkcjonowania i właściwej realizacji zadań wynikających z regulaminu jednostki, w szczególności pionu kryminalnego oraz pionu wspomagającego;
-
nadzorowanie i koordynowanie prac komórek organizacyjnych Komisariatu, ze szczególnym uwzględnieniem Referatu Kryminalnego oraz Zespołu Wspomagającego;
-
organizowanie i nadzorowanie działań zmierzających do poprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego, ograniczenia przestępczości oraz wzrostu poczucia bezpieczeństwa obywateli;
-
współpraca z władzami samorządowymi miasta i gminy Bogatynia, a także z organami wymiaru sprawiedliwości oraz innymi podmiotami zewnętrznymi, na rzecz zapewnienia porządku na podległym terenie;
-
sporządzanie corocznej oceny stanu bezpieczeństwa i porządku na terenie działania Komisariatu;
-
nadzorowanie terminowości sporządzanych sprawozdań w zakresie pracy dochodzeniowej i czynności operacyjno – rozpoznawczych;
-
nadzorowanie prawidłowości prowadzonych postępowań przygotowawczych i sprawdzających;
-
nadzorowanie prawidłowości postępowania z dowodami rzeczowymi i depozytami, w zakresie postępowań przygotowawczych prowadzonych przez Komisariat.
§ 4
Oferty, z podaniem na kopercie adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie ogólnym Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu (ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12 G – pokój 235) lub pocztą (decyduje data nadania przesyłki) w terminie do dnia 11 grudnia 2014 roku, z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Bogatyni Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu”, z dopiskiem „w sekretariacie nie otwierać”.
§ 5
Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu: nr tel. sieć resortowa – 87 32 306, nr tel. sieć publiczna – (075) 64 94 306 lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze „Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji”, w dokumencie „Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji - z dnia 1 sierpnia 2014 r.”
§ 6
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 31 grudnia 2014 roku.
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI
W ZGORZELCU
mł. insp. Leszek ZAGÓRSKI