Sposób załatwiania skarg w KPP Zgorzelec
UWAGA: W związku z panującym aktualnie zagrożeniem epidemiologicznym uprzejmie informujemy, iż obecnie w KPP w Zgorzelcu do odwołania wstrzymana została możliwość przyjęcia ustnej skargi do protokołu lub osobistego spotkania z Komendantem Powiatowym Policji w Zgorzelcu.
Skargi i wnioski w Komendzie Powiatowej Policji w Zgorzelcu można nadal składać:
-
Telefonicznie (uzyskanie informacji o sposobie złożenia skargi):
- pod numerem 47 87 322 96 – Zespół Kontroli Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu
- pod numerem 47 87 322 04 - sekretariat Komendanta Powiatowego Policji w Zgorzelcu
-
Faxem - numer 47 87 322 21,
-
Pocztą internetową na adres e-mail: skargi@zgorzelec.wr.policja.gov.pl
-
Zwykłą pocztą na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12G
59-900 Zgorzelec
Skargi rozpatrywane są zgodnie z przepisami określonymi w kodeksie postępowania administracyjnego. W myśl tych przepisów skargi wyjaśniane są nie później niż w ciągu miesiąca, bądź 14 dnii (dotyczy parlamentarzystów i radnych).
Osoby skałdające skargi przyjmowane są przez:
KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W ZGORZELCU
ORAZ JEGO ZASTĘPCÓW WE:
Funkcjonariusz odpowiedzialny za realizację zagadnień skargowych w KPP w Zgorzelcu przyjmuje interesantów w pokoju nr 302 w poniedziałki od godz. 09.00 do 17.00 a w pozostałe dni robocze (do piątku włącznie) od godz. 9.00 do 15.00
Adres poczty internetowej na którą można składać skargi:
Bezpośrednie przyjmowanie interesantów odbywa się także w Komendzie Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, gdzie przyjmują:
I. Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu we wtorki w godzinach od 14:00 do 16:30
II. W imieniu Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu – Naczelnik Wydziału Kontroli Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu lub jego zastępca oraz funkcjonariusze Zespołu Skarg i Wniosków Wydziału Kontroli Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, którzy przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godzinach od 8.00 do 16.30, a w pozostałe dni robocze od 8.00 do 15.00.
Skargi i wnioski w Komendzie Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu można złożyć:
- osobiście lub pisemnie pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-950 Wrocław
- telefonicznie (uzyskanie informacji o sposobie złożenia skargi, wniosku):
pod numerem 47 8713389 - sekretariat Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu,
pod numerem 47 8713445 - sekretariat Wydziału Kontroli Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu; - faksem – numer 47 8714581;
- pocztą internetową na adres e-mailowy : skargi@wr.policja.gov.pl.
Rzecznik Praw Obywatelskich
Aleja Solidarności 77
00-090 Warszawa
Pełnomocnik Terenowy we Wrocławiu
ul. Wierzbowa 5
50-056 Wrocław
„Granice tej ochrony wyznacza zgodność z prawem działania osoby składającej skargę lub wniosek.
W związku z tym ochronie nie podlega osoba, która poprzez wniesienie skargi lub wniosku narusza dobra chronione innych osób, dopuszczając się przestępstwa oszczerstwa, zniesławienia lub zniewagi, albo też ujawnia prawnie chronione informacje”.
J. Borkowski, w: Adamiak, Borkowski, Komentarz 2004, s.813
Pliki do pobrania
-
Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej
Data publikacji 28.12.2021 10:56(pdf 278.05 KB)Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej
-
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Data publikacji 28.12.2021 10:56(pdf 218.35 KB)Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.