OGŁOSZENIE - Inspektor Zespołu Kontroli
K O M E N D A N T P O W I A T O W Y P O L I C J I
W Z G O R Z E L C U
p o s z u k u j e k a n d y d a t a n a s t a n o w i s k o
i n s p e k t o r a
Z e s p o ł u K o n t r o l i
Liczba lub wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Zgorzelec
Adres urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
59-900 Zgorzelec, ul. Bohaterów II Armii WP 12 G
WARUNKI PRACY:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca wymaga szczególnej koncentracji,
- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku (brak windy),
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk,
- praca wymagająca kontaktu z klientem zewnętrznym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu,
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, fax),
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:
- przeprowadzanie postępowań skargowych oraz ich ewidencjonowanie w systemie „SKARGA”,
- przeprowadzanie sprawdzeń problemowych i doraźnych w komórkach i jednostkach organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu, a także dokumentowanie wyników przeprowadzonych czynności oraz przedkładanie ich wraz z wnioskami Kierownictwu jednostki,
- rejestrowanie oraz prowadzenie nadzoru nad terminowością, nad postępowaniami wyjaśniającymi w sprawach dotyczących szkód w mieniu resortu spraw wewnętrznych,
- opracowywanie comiesięcznych sprawozdań z wydarzeń nadzwyczajnych z udziałem funkcjonariuszy i pracowników Policji,
- dokumentowanie wyników przeprowadzanych czynności sprawdzających zleconych przez Kierownictwo Komendy,
- prowadzenie spisów spraw oraz innych ewidencji dotyczących realizacji poczty przydzielonej Zespołowi Kontroli.
WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe
pozostałe wymagania niezbędne:
- co najmniej 2 – letnie doświadczenie zawodowe w urzędach administracji publicznej,
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, bardzo dobra znajomość ustawy o Policji,
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
- umiejętność obsługi komputera oraz znajomość technik pracy biurowej,
- łatwość formułowania ocen i wniosków,
- zdolność analitycznego myślenia,
- dobra organizacja pracy własnej,
- samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność realizacji zadań pod presją czasu.
Wymagania pożądane:
- wykształcenie o kierunku prawo lub administracja,
- znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych.
- znajomość zagadnień związanych z ochroną informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych.
Zainteresowane osoby prosimy o nadesłanie życiorysu i listu motywacyjnego wraz z następującymi dokumentami:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty należy przesłać do 31 stycznia 2014 roku na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12 G
59-900 Zgorzelec
,,z dopiskiem na kopercie - dotyczy naboru na stanowisko inspektora Zespołu Kontroli ”
Inne informacje:
Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych dokumentów lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KPP w Zgorzelcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 075 64 94 314.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI
W ZGORZELCU
podinsp. Leszek ZAGÓRSKI