Ogłoszenia o wolnych stanowiskach

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE - Inspektor Zespołu Kontroli

K O M E N D A N T    P O W I A T O W Y    P O L I C J I

W   Z G O R Z E L C U

p o s z u k u j e   k a n d y d a t a   n a   s t a n o w i s k o

i n s p e k t o r a

Z e s p o ł u   K o n t r o l i

 

Liczba lub wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy: Zgorzelec

Adres urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu

                        59-900 Zgorzelec, ul. Bohaterów II Armii WP 12 G

 

WARUNKI PRACY:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca wymaga szczególnej koncentracji,
  • praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku (brak windy),
  • praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk,
  • praca wymagająca kontaktu z klientem zewnętrznym.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,  przy sztucznym i naturalnym oświetleniu,
  • obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, fax),

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.

 

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:

 

  • przeprowadzanie postępowań skargowych oraz ich ewidencjonowanie w systemie „SKARGA”,
  • przeprowadzanie sprawdzeń problemowych i doraźnych w komórkach i jednostkach organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu, a także dokumentowanie wyników przeprowadzonych czynności oraz przedkładanie ich wraz z wnioskami Kierownictwu jednostki,
  • rejestrowanie oraz prowadzenie nadzoru nad terminowością, nad postępowaniami wyjaśniającymi w sprawach dotyczących szkód w mieniu resortu spraw wewnętrznych,
  • opracowywanie comiesięcznych sprawozdań z wydarzeń nadzwyczajnych z udziałem funkcjonariuszy i pracowników Policji,
  • dokumentowanie wyników przeprowadzanych czynności sprawdzających zleconych przez Kierownictwo Komendy,
  • prowadzenie spisów spraw oraz innych ewidencji dotyczących realizacji poczty przydzielonej Zespołowi Kontroli.

      

WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM

Wymagania niezbędne:

 

Wykształcenie: wyższe

 

pozostałe wymagania niezbędne:

  • co najmniej 2 – letnie doświadczenie zawodowe w urzędach administracji publicznej,
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, bardzo dobra znajomość ustawy o Policji,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
  • umiejętność obsługi komputera oraz znajomość technik pracy biurowej,
  • łatwość formułowania ocen i wniosków,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność realizacji zadań pod presją czasu.

 

Wymagania pożądane:

      -  wykształcenie o kierunku prawo lub administracja,

      -  znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych.

      - znajomość zagadnień związanych z ochroną informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych.

       

Zainteresowane osoby prosimy o nadesłanie życiorysu i listu motywacyjnego wraz z następującymi dokumentami:

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Dokumenty należy przesłać do  31 stycznia 2014 roku na adres:

Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu

ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12 G

59-900 Zgorzelec

,,z dopiskiem na kopercie - dotyczy naboru na stanowisko inspektora Zespołu Kontroli ”

 

Inne informacje:

Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych dokumentów lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne.  KPP w Zgorzelcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 075 64 94 314.

Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

 

                                                                                                                                                 

KOMENDANT  POWIATOWY  POLICJI

                                W  ZGORZELCU

                     

                       podinsp. Leszek ZAGÓRSKI

 

Metryczka

Data publikacji : 20.01.2014
Data modyfikacji : 20.01.2014
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Antoni Owsiak
Osoba udostępniająca informację:
Antoni Owsiak KPP Zgorzelec
Osoba modyfikująca informację:
Antoni Owsiak
do góry