Ogłoszenia o wolnych stanowiskach

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W ZGORZELCU

OGŁOSZENIE Nr 4

        KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W ZGORZELCU

z dnia 29 lipca 2013 roku

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko

Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Bogatyni

Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu

 

§ 1

 

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Bogatyni Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu, ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze:

1. pełniący służbę w Policji,

2. spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 r., Nr 123, poz. 857 - z późn. zm.).

3. w zakresie wymagań pożądanych:

a) posiadający co najmniej 8 – letni staż służby w Policji,

  1. b) co najmniej 5 - letnie doświadczenie w zakresie realizowania zadań w pionie kryminalnym,

  2. c) co najmniej 2 - letni staż w zakresie kierowania jednostkami lub komórkami organizacyjnymi,

d) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”.

4. ponadto wskazane jest posiadanie:

a) wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych menedżerskich, przeszkolenia lub kursu z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,

b) co najmniej 3 - letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

§ 2

Oferty kandydatów winny zawierać:

  1. CV i list motywacyjny;

  2. kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);

  3. pisemną koncepcję pracy na stanowisku do którego aplikuje kandydat, uwzględniającą wyłącznie zakres zadań przewidzianych dla Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Bogatyni Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu, wpisującą się w strategię działania komendy (koncepcja powinna zawierać do 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2.5);

  4. pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);

  5. pisemne oświadczenie potwierdzające występowania lub nie zależności kandydata, tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/ komórki organizacyjnej Policji, objętej postępowaniem - (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);

  6. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

  7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

  8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

  9. kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu);

  10. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji wskazanych w § 1 pkt 4 ogłoszenia.

§ 3

 

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje na podstawie „Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji” oraz Decyzji nr 179/2012 Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu z dnia 08 maja 2012 roku w sprawie przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w jednostkach Policji województwa dolnośląskiego.

 

§ 4

 

Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

  1. kierowanie pracą Komisariatu, zapewniając jego sprawne funkcjonowanie i właściwą realizację zadań wynikających z regulaminu jednostki, w szczególności pionu kryminalnego;

  2. nadzorowanie i koordynowanie prac komórek organizacyjnych Komisariatu, ze szczególnym uwzględnieniem Referatu Kryminalnego;

  3. organizowanie i nadzorowanie inicjatyw zmierzających do poprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego, ograniczenia przestępczości oraz wzrostu poczucia bezpieczeństwa obywateli;

  4. nadzorowanie terminowości sporządzanych sprawozdań w zakresie pracy dochodzeniowej i czynności operacyjno – rozpoznawczych;

  5. nadzorowanie prawidłowości prowadzonych postępowań przygotowawczych i sprawdzających;

  6. uczestniczenie na miejscu zdarzeń kryminalnych o dużym ciężarze gatunkowym oraz zdarzeniach nadzwyczajnych z udziałem funkcjonariuszy;

  7. nadzorowanie prawidłowości postępowania z dowodami rzeczowymi i depozytami w zakresie postępowań przygotowawczych prowadzonych przez Komisariat.

 

§ 5

 

Oferty, z podaniem adresu do korespondencji oraz telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie ogólnym Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu (ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12 G – pokój 235) lub pocztą (decyduje data nadania przesyłki) – w terminie do dnia 16 sierpnia 2013 roku, z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Bogatyni Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu.”

Dodatkowych informacji dotyczących postępowania kwalifikacyjnego udziela Zespół Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu:

nr tel. sieć resortowa – 87 32 306

nr tel. sieć publiczna – (075) 64 94 306.

§ 6

 

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 31 sierpnia 2013 roku.

 

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI

W ZGORZELCU

 

podinsp. Leszek ZAGÓRSKI

Metryczka

Data publikacji : 29.07.2013
Data modyfikacji : 20.01.2014
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Antoni Owsiak
Osoba udostępniająca informację:
Antoni Owsiak KPP Zgorzelec
Osoba modyfikująca informację:
Antoni Owsiak
do góry