Ogłoszenie Komendanta Powiatowego Policji w Zgorzelcu - Zastępca Naczelnika Prewencji
OGŁOSZENIE Nr 2
KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W ZGORZELCU
z dnia 03 kwietnia 2013 roku
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
zastępcy naczelnika Wydziału Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu
§ 1
W celu dokonania doboru na stanowisko zastępcy naczelnika Wydziału Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu, ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:
1) w zakresie wymagań niezbędnych:
-
pełniący służbę w Policji,
-
spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857 - z późn. zm.);
2) w zakresie wymagań pożądanych:
-
co najmniej 5 - letni staż służby w Policji,
-
co najmniej 3 - letnie doświadczenie w zakresie realizowania zadań w pionie prewencji,
-
co najmniej roczny staż w zakresie kierowania jednostkami lub komórkami organizacyjnymi,
-
posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”;
3) ponadto wskazane jest posiadanie:
-
wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
-
wykształcenia wyższego z zakresu prawa,
-
co najmniej 3 - letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.
§ 2
Oferty kandydatów winny zawierać:
-
CV i list motywacyjny;
-
kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
-
pisemną koncepcję pracy na stanowisku do którego aplikuje kandydat, uwzględniającą wyłącznie zakres zadań przewidzianych dla zastępcy naczelnika Wydziału Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu, wpisującą się w strategię działania komendy (koncepcja powinna zawierać do 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2.5);
-
pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);
-
pisemne oświadczenie potwierdzające występowania lub nie zależności kandydata, tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/ komórki organizacyjnej Policji, objętej postępowaniem - (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);
-
potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
-
kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
-
kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu);
-
inne dokumenty określone w ogłoszeniu.
§ 3
Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje na podstawie „Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji” oraz Decyzji nr 179/2012 Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu z dnia 08 maja 2012 roku w sprawie przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w jednostkach Policji województwa dolnośląskiego.
§ 4
Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy):
-
Kierowanie pracą wydziału, zapewniające jego sprawne funkcjonowanie i realizację zadań wynikających z regulaminu jednostki oraz zakresu szczegółowych zadań wydziału;
-
Nadzorowanie i rozliczanie z realizacji zadań funkcjonariuszy pełniących służbę w: Zespole Dyżurnych, Zespole - Pomieszczeniu dla Osób Zatrzymanych oraz realizujących zadania mobilizacyjno – obronne;
-
Rozpoznawanie zagrożeń stanu bezpieczeństwa i obronności powiatu zgorzeleckiego oraz zagrożeń, wobec których niezbędne jest uruchamianie dodatkowych procedur postępowania i wyższych stanów gotowości do działania jednostki;
-
Sprawowanie nadzoru i organizowanie działań jednostki w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa oraz wojny, katastrof i klęsk żywiołowych, zamachów terrorystycznych, operacji pościgowych jak również imprez masowych;
-
Podejmowanie współpracy i uczestniczenie w spotkaniach z przedstawicielami podmiotów zarządzania kryzysowego i mobilizacyjno - obronnego Starostwa Powiatowego i Urzędu Miasta w Zgorzelcu.
§ 5
Oferty, z podaniem adresu do korespondencji oraz telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie ogólnym Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu (ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12 G – pokój 235) lub pocztą (decyduje data nadania przesyłki) – w terminie do dnia 17 kwietnia 2013 roku. Dodatkowych informacji dotyczących postępowania kwalifikacyjnego udziela Zespół Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu: nr tel. sieć resortowa – 87 32 306, nr tel. sieć publiczna – (075) 64 94 306.
§ 6
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 30 kwietnia 2013 roku.
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI
W ZGORZELCU
podinsp. Leszek ZAGÓRSKI