Ogłoszenia o wolnych stanowiskach

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie - Komendant Komisariatu Policji w Pieńsku

OGŁOSZENIE Nr 1

KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W ZGORZELCU

z dnia 27 marca 2013 roku

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko

Komendanta Komisariatu Policji w Pieńsku

Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu

 

§ 1

 

W celu dokonania doboru na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Pieńsku Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu, ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

 

 

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:

 

1) w zakresie wymagań niezbędnych:

  1. pełniący służbę w Policji,

  2. spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857 z późn. zm.);

2) w zakresie wymagań pożądanych:

  1. co najmniej 8 - letni staż służby w Policji,

  2. co najmniej 5 - letnie doświadczenie w zakresie realizowania zadań w pionie prewencji,

  3. co najmniej 2 - letni staż w zakresie kierowania jednostkami lub komórkami organizacyjnymi,

  4. posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”;

3) ponadto wskazane jest posiadanie:

  1. wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,

  2. co najmniej 3 - letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

§ 2

Oferty kandydatów winny zawierać:

  1. CV i list motywacyjny;

  2. kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);

  3. pisemną koncepcję pracy na stanowisku do którego aplikuje kandydat, uwzględniającą wyłącznie zakres zadań przewidzianych dla Komendanta Komisariatu Policji w Pieńsku Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu, wpisującą się w strategię działania komendy (koncepcja powinna zawierać do 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2.5);

  4. pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);

  5. pisemne oświadczenie potwierdzające występowania lub nie zależności kandydata, tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/ komórki organizacyjnej Policji, objętej postępowaniem - (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);

  6. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

  7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

  8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

  9. kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu);

  10. inne dokumenty określone w ogłoszeniu.

 

§ 3

 

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje na podstawie „Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji” oraz Decyzji nr 179/2012 Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu z dnia 08 maja 2012 roku w sprawie przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w jednostkach Policji województwa dolnośląskiego.

 

§ 4

 

Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy):

  1. Kierowanie pracą Komisariatu, zapewniając jego sprawne funkcjonowanie i właściwą realizację zadań wynikających z regulaminu jednostki, w szczególności pionu prewencji;

  2. Nadzorowanie i koordynowanie prac komórek organizacyjnych Komisariatu, ze szczególnym uwzględnieniem Ogniwa do spraw Prewencji; Jednoosobowego Stanowiska do spraw Profilaktyki Społecznej oraz Posterunku Policji w Węglińcu;

  3. Organizowanie i nadzorowanie akcji zmierzających do poprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego, ograniczenia przestępczości oraz wzrostu poczucia bezpieczeństwa obywateli;

  4. Współpraca z burmistrzami oraz radami Miasta i Gminy Pieńsk oraz Węgliniec, na rzecz zapewnienia porządku na podległym terenie; sporządzanie corocznej oceny stanu bezpieczeństwa i porządku na terenie działania Komisariatu;

  5. Prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach skarg i zażaleń na pracę funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Komisariatu;

  6. Doskonalenie umiejętności zawodowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Komisariatu oraz udzielanie im na bieżąco instruktażu w toku załatwianych spraw i wyłaniających się problemów.

§ 5

 

Oferty, z podaniem adresu do korespondencji oraz telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie ogólnym Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu (ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12 G – pokój 235) lub pocztą (decyduje data nadania przesyłki) – w terminie do dnia 26 kwietnia 2013 roku. Dodatkowych informacji dotyczących postępowania kwalifikacyjnego udziela Zespół Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu: nr tel. sieć resortowa – 87 32 306, nr tel. sieć publiczna – (075) 64 94 306.

 

§ 6

 

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 17 maja 2013 roku.

 

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI

W ZGORZELCU

 

podinsp. Leszek ZAGÓRSKI

Metryczka

Data publikacji : 27.03.2013
Data modyfikacji : 20.01.2014
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Antoni Owsiak
Osoba udostępniająca informację:
Antoni Owsiak KPP Zgorzelec
Osoba modyfikująca informację:
Antoni Owsiak
do góry