Ogłoszenia o wolnych stanowiskach

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE - Inspektor Zespołu Prezydialnego

K O M E N D A N T  P O W I A T O W Y  P O L I C J I

W Z G O R Z E L C U

p o s z u k u j e  k a n d y d a t a  n a  s t a n o w i s k o

i n s p e k t o r a

Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego

 

Liczba lub wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy: Zgorzelec

Adres urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu

59-900 Zgorzelec, ul. Bohaterów II Armii WP 12 G

 

WARUNKI PRACY:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca wymaga szczególnej koncentracji,

  • praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku (brak windy),

  • praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu

  • obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, fax),

  • wymuszona pozycja ciała

 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.

 

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:

 

- prowadzenie elektronicznego dziennika (e-komenda) KPP w Zgorzelcu, w zakresie rejestracji poczty wpływającej, rozdzielania korespondencji na poszczególne komórki i jednostki organizacyjne KPP w Zgorzelcu, zgodnie z dekretacją Kierownictwa jednostki,

 

- prowadzenie rejestru aktów prawnych jawnych MSW, KGP, KWP, KPP, a także odpowiedzialność za ich dystrybucję i aktualizację oraz udostępnianie,

 

- wydawanie za pokwitowaniem zadekretowanej poczty poszczególnym komórkom organizacyjnym i jednostkom terenowym KPP w Zgorzelcu,

 

- przygotowywanie materiałów ostatecznie załatwionych zrealizowanych przez Zespół Prezydialny Wydziału Wspomagającego wraz ze spisami zdawczo-odbiorczymi do zdania do archiwum lub brakowania.

  

WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: średnie

pozostałe wymagania niezbędne:

- umiejętność biegłej obsługi komputera,

- znajomość: Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawy o Policji; Ustawy o służbie cywilnej; Kodeksu Postępowania Administracyjnego

- bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych,

- samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,

- umiejętność organizacji pracy własnej,

- umiejętność realizacji zadań pod presją czasu,

 

Wymagania pożądane:

- 1 rok doświadczenia w pracy kancelaryjno - biurowej

 

Zainteresowane osoby prosimy o nadesłanie życiorysu i listu motywacyjnego wraz z następującymi dokumentami:

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenia zawodowe.

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

Dokumenty należy przesłać do 11 marca 2013 roku na adres:

Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu

ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12 G

59-900 Zgorzelec

,,z dopiskiem na kopercie - dotyczy naboru na stanowisko inspektora Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego ”

 

Inne informacje:

Proponowane wynagrodzenie: 1.873 zł. brutto + dodatek za staż pracy.

Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych dokumentów lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne.  KPP w Zgorzelcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 075 64 94 314.

Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

Metryczka

Data publikacji : 01.03.2013
Data modyfikacji : 20.01.2014
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Antoni Owsiak
Osoba udostępniająca informację:
Antoni Owsiak KPP Zgorzelec
Osoba modyfikująca informację:
Antoni Owsiak
do góry